Ken je ze ook die supermarkten met zelfscankassa’s waar je naar toe wordt gedwongen door minder reguliere kassa’s te openen? Die zelfscankassa’s zullen vast in een behoefte voorzien, maar ik vind het niets.
Je zou verwachten dat supermarkten de dienstverlening willen verbeteren door diensten toe te voegen. Bijvoorbeeld persoonlijke winkelbegeleiding zodat je je niet dood zoekt naar naar de koffiemelk die niet bij de melk staat, maar bij de koffie. Of iemand die je boodschappen inpakt en in je auto zet. Of een ontsmettingstunnel waar je je wagentje doorheen kunt duwen in plaats van een emmer met een smoezelig rolletje papier waarmee je dat min of meer zelf kan doen.
De zelfscankassa-ontwikkeling gaat wat mij betreft de verkeerde kant op. De boodschap voelt voor mij al: reken maar lekker zelf af en wij checken willekeurig (kan dat, is daar een algoritme voor?) een aantal klanten of ze het wel netjes hebben gedaan.

TUNIX Digital Security levert met de TUNIX/KeyApp ook een dienst, namelijk 2 factor authenticatie.
Bij die dienst hanteren we niet de zelfscankassa gedachte, maar we vragen klanten continue hoe het makkelijker kan en wat ze handige features vinden. Daar komen ontwikkelingen zoals passwordless authenticatie, enrollment modus waarbij alleen gebruikers die de App hebben geactiveerd 2FA moeten doen, the big red button, mailsignalering van bijzondere omstandigheden, Office 365 integratie met een ADFS plugin en wizards die helpen bij allerlei koppelingen uit. Dus wil je jouw eindgebruikers verwennen door 2FA te doen met de meest gebruiksvriendelijke App kijk dan even op de site van de TUNIX/KeyApp.

#passwordless #authentication #mobileid #mobileidentity #fraudprotection #2FA #MFA #fraudprevention #privacy #simswap #digitalidentity #identityverification #cybersecurity #seamless #iso27001 #keycloak #ADFS